Vasario 28 d. – kovo 6 d. 4a klasės mokiniai atliko TŪM patirtinę/taikomąją matematikos ilgalaikę užduotį „Mano svajonių kelionė po Lietuvą“. Buvusioje laikinojoje Lietuvos sostinėje daugybė unikalių objektų, todėl labai svarbu suplanuoti kelionės trukmę, maršrutą, apskaičiuoti išlaidas, sužinoti bent po 1-2 faktus apie lankytinus objektus. Detalus kelionės planas buvo padarytas per matematikos pamoką, o Kaune mokiniai naudodamiesi telefonais žemėlapiuose susidarė reikiamus maršrutus, atpažino nuotraukose esančius objektus, nuskaitę QR kodus rinko informaciją, fiksavo kelionės akimirkas. Aplankė sklulptūrą raidei Ė „Taškas“, nes tai vienintelė raidė, neturinti analogų jokioje kitoje pasaulio kalboje. Lankėsi nacionaliniame M. K. Čiurlionio muziejuje, kuris yra vienas seniausių ir didžiausių dailės muziejų Lietuvoje. Žiūrėjo VR filmą „Angelų takais“ ir dalyvavo edukacijoje „Pagauti Čiurlionio debesį“. Viena seniausių Lietuvos mūrinių pilių – Kauno pilis ir gido pasakojimas nukėlė visus daugiau nei 600 metų į praeitį. Nemuno ir Neries santakoje mokiniai sužinojo, kodėl saugomas negyvybingas medis – Santakos gluosnis. Visus nustebino du inžineriniai statiniai. Pirmasis – Simono Daukanto pėsčiųjų tiltas, laikomas įtemptų lynų. 1996 m. liepos 4 d. Valstybės dienos proga lakūnas Jurgis Kairys pirmą kartą pasaulyje legaliai praskrido po šiuo pėsčiųjų tiltu. Antrasis – Aleksoto funikulierius, vienas iš seniausių veikiančių virvinių bėginių keltuvų Europoje, o Kaunas – vienintelis miestas Baltijos šalyse, kur galima naudotis šia unikalia transporto priemone. Atlikdami užduotis mokiniai taikė matematikos ir IT gebėjimus artimoje aplinkoje, gilino socialinę ir pažinimo kompetencijas.
Mokytoja Birutė, socialinė pedagogė Lina