
Mokytoja Ingrida
4 klasių projektas „Ekokloginis ūkis“
„Pamokos matuojasi Panevėžį“. Ketvirtokai įgyvendino UAB „Specagra“ iššūkį.
Visą lapkričio mėnesį ketvirtų klasių mokiniai domėjosi, kaip veikia ekologiniai daržininkystės ūkiai. Jie konstravo, gamino maketus, ruošė pateiktis, atliko stebėjimus. 4b klasės mokiniai, nuvykę į daržininko Dariaus Morkūno ūkį, suprato, kad ūkininkas turi ne tik gerai prižiūrėti savo ūkį, bet ir naudotis informacinėmis technologijomis, kurios padeda greičiau ir lengviau atlikti darbus. Savo įgytą patirtį bei surinktą informaciją ketvirtokai pristatė vieni kitiems. Gilino komunikavimo, socialinę ir informacinių technologijų kompetencijas.
Mokytojos Zita, Vida ir Birutė
1a klasės projektas “Šviesa mūsų namuose”
Į “Technologijų pažangos” projektą “Šviesa mūsų namuose” įsitraukė visi 1 c klasės šeimos nariai. Vaikai kartu su tėveliais ieškojo namuose priemonių, tinkamų pasišviesti, samprotavo, kokie yra jų privalumai ir trūkumai. Rezultatų aptarimo metu daugelis paminėjo žvakes ir jų minusą, kad gali sukelti gaisrą. Taigi buvo puiki proga apsilankyti gaisrinėje ir prisiminti saugaus elgesio su ugnimi taisykles, kaip elgtis pamačius gaisrą.
Projektą 1 b ir 1 d klasei pristatė net dvi mokinių komandos. Džiaugiuosi visais aktyviais projekto dalyviais ir dėmesingais klausytojais!
Mokytoja Asta
1b klasės projektas „Telefonas“
Edukacinė išvyka į Šiaulius
2023 m. lapkričio 22 d. 1b klasės mokiniai vyko į edukacinę išvyką, kurios tikslas buvo paminėti Pasaulinę televizijos dieną ir papildyti turimas technologijų pažangos mėnesio projekto žinias apie telefonus.
Nors rytas buvo šaltas, tačiau kupini geros nuotaikos leidosi į kelionę. Atvykę į Šiaulius, pirmiausia mokiniai aplankė Šiaulių televiziją. Vaikai buvo maloniai sutikti, aktyviai atsakinėjo į užduodamus klausimus. Truputį įsidrąsinę atidžiai žvalgėsi aplink, susitiko su žurnalistais. Vėliau aplankė montažinę, kurioje galėjo įrašyti ir pamatyti kaip jų balsas pavirsta garso takeliu. Video inžinierė pademonstravo, kaip galima pakoreguoti balsą (sulėtinti, pagreitinti, paploninti, pastorinti ir kt.). Tada mokiniai aplankė „žaliąją“ studiją, kurioje išvydo save televizoriuje, pabandė skaityti nuo „suflerio“ ir pajusti žinių vedėjo vaidmenį. Dar vaikai aplankė didžiąją filmavimo studiją, atidžiai viską apžiūrėjo, buvo filmuojami. Kupini įspūdžių mokiniai vyko toliau į Telefonijos muziejų. Ten vaikus pasitiko muziejaus darbuotoja, kuri vaikams išsamiai papasakojo apie telefonų atsiradimą, jų istorinę raidą, pademonstravo įvairių formų, dydžių, spalvų, dizainų telefonų iš įvairių amžiaus laikotarpių ir šalių. Muziejaus darbuotoja kai kuriuos eksponatus leido vaikams paliesti, išbandyti, pademonstravo įvairias telefonų galimybes. Mokiniai buvo sužavėti tokia gausybe telefonų, kai kurie juos labai nustebino, pavyzdžiui: telefonas-futbolo kamuolys, telefonas-limonado buteliukas, telefonas-pelėda, telefonas-kaukolė ir kt.
Pasisėmę naujų žinių ir įspūdžių, mokiniai grįžo į mokyklą.
Mokytoja Lina Misevičienė
Mokomės linksmiau
2023 m. lapkričio mėn. 1b klasės mokiniai vykdė trumpalaikį technologijų pažangos mėnesio projektą apie telefonus. Klasės mokytoja Lina Misevičienė ir muzikos mokytoja Rūta Remenytė-Linkonė vedė integruotas veiklas. Jų metu mokiniai naudodamiesi telefone atsiųsta programėle mokėsi skaityti, vykdė nuoseklias komandas, grojo įvairiais instrumentais, solfedžiavo rankų ženklais gamos natas ir jas įtvirtino naudojantis klaviatūra telefone, kur ne tik nuosekliai ir tvarkingai sugrojo mokytojos paskirtas užduotis (gamą aukštyn ir žemyn, do, mi ir sol trigarsį), bet ir sukūrė savo melodiją, bei pristatė klasės draugams. Vėliau, savo sukurtiems kūriniams, vaikai pridėjo roko, popso, svingo stiliaus parinktis ir pritaikė judesius.
Mokytojos Lina Misevičienė ir Rūta Remenytė-Linkonė
2a klasės projektas „Mano gyvenamosios vietovės istorija”
Lapkričio 24 d. 2 a klasės mokiniai gilino pasaulio pažinimo temos ,,Mano gyvenamosios vietovės istorija” žiniais ir lankėsi RoboLabas centre. Edukacijos metu vaikai su Ozobot robotuku keliavo po Panevėžio miesto žemėlapį, aplankant įžymias, lankytinas mūsų miesto vietas. Susipažino su jų istorija, aptarė kuo viena, ar kita vieta reikšminga Panevėžio miestui. Tai padaryti pavyko tik sužinojus kaip veikia robotukas. Buvo daug džiaugsmo koduoti Ozobotą, kuris geba sekti linijas, atpažinti spalvas, parinkus tinkamą spalvų kodą galima valdyti roboto kryptis ir veiksmus. Išmokus valdyti robotą vaikai miesto žemėlapyje turėjo pasirinkti lankytinus objektus, susidaryti maršrutą. Teisingai užkoduotas robotas sekė sudarytu keliu aplankant žymius miesto objektus. Dirbant porose vaikai ugdėsi skaitmeninę, kultūrinę bei pažinimo kompetencijas. Taip pat sėkmingai dalyvauja mokyklos veiklose ,,Technologijų pažangos mėnuo”.
Mokytoja Edita
Lapkritis – „Technologijų pažangos“ mėnuo, todėl 2c kl. mokiniai, naudodamiesi informacinėmis technologijomis, parengė projektą „Mano žaliasis draugas“. Pasaulio pažinimo pamokose prisiminę augalų pagrindines dalis ir išsiaiškinę augalų rūšis, antrokai internete rinko medžiagą apie pasirinktą augalą. Vėliau savo projektus pristatė bendraamžiams.Mūsų klasės mokiniai taip pat vyko į Robotikos centrą „RoboLabas“, kur dalyvavo integruotoje matematikos pamokoje „Dviženklių skaičių sudėtis ir atimtis peržengiant dešimtį“. Dirbdami porose vaikai turėjo atlikti aritmetinius veiksmus ir teisingai užprogramuoti MindDesigner robotą. Mokiniai dar kartą pasitikrino savo žinias, įsivertino gebėjimus, tobulino pažinimo, komunikavimo, skaitmenines kompetencijas.
Mokytoja Neringa
Pirmadienį 2 a klasės mokiniai ir mokytoja atsisveikino su VDU pradinio ugdymo pedagogikos ir ankstyvojo užsienio kalbos mokymo studijų programos studente Greta, kuri nuo rugsėjo 4 d. atliko pedagoginę praktiką Panevėžio pradinėje mokykloje, 2 a klasėje. Mokiniai dėkojo Gretai už įdomias užduotis pamokose, inovatyvius įsivertinimo būdus, draugystę, šypseną, pagalbą, patarimus. 2 a klasės mokinių tėvelių atstovai taip pat tarė nuoširdžius padėkos žodžius mūsų mylimai studentei. 2 a klasės mokiniai, mokytoja ir tėveliai linki Gretai sėkmingų mokslų ir nepamiršti bei kuo dažniau aplankyti savo mokinukus Pradinėje mokykloje. Atsisveikinimas buvo jautrus, saldus ir truputį liūdnas. Sėkmės ir iki, Greta!
Mokytoja Edita

Vaikų ir jaunimo meno projektas „Apverstas pasaulis“
Birželio 1–2 d. Panevėžio pradinės mokyklos bendruomenė dalyvavo Panevėžio miesto savivaldybės finansuojamame vaikų ir jaunimo meno projekte „Apverstas pasaulis“.
Šio projekto tikslas – užtikrinti vaikų kūrybiškumo ir meninių įgūdžių ugdymą, pasitelkiant meno atstovus į formalųjį ugdymą.


Projekto vykdymo laikas 2023 m. kovo-lapkričio mėnesiai
Tikslas – ugdyti mokinių emocinį intelektą, organizuojant prasmingą užimtumą skatinti bendrumo jausmą, akcentuoti psichotropinių medžiagų prevenciją.
Uždaviniai:
- Saugoti ir stiprinti fizinę bei psichinę vaiko sveikatą, puoselėti jo prigimtį, tenkinti svarbiausius poreikius: judėjimo, fizinio ir psichinio saugumo, bendravimo, pažinimo, asmeninio vertingumo, saviraiškos.
- Mokyti pozityvaus bendravimo formų, atsisakant netinkamo elgesio, žalingų įpročių.
3. Tobulinti vaikų saviraišką, kūrybiškumą, kritinį mąstymą, bendravimo bei bendradarbiavimo ir komunikacinius įgūdžius.
Numatomi projekto rezultatai, reikšmė
Projektinės veiklos padės įtvirtinti sveikos gyvensenos įgūdžius, mokinių socialinius gebėjimus, pozityvaus bendravimo, kylančių nesutarimų sprendimo įgūdžius. Aktyvių meninės bei sportinės krypties veiklų metu vaikai mokysis tinkamai reikšti emocijas ir jausmus, prisiimti įsipareigojimus ir atsakomybę.
Socialinės, emocinės, sveikos gyvensenos kompetencijos ugdymas, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžių tobulinimas gerins mokyklos mikroklimatą – bus kuriami pozityvūs tarpusavio santykiai, gerės mokinių fizinė ir psichinė sveikata. Mokyklos bendruomenė turės žinių apie emocinę sveikatą ir ją palaikančius ir sveikatą stiprinančius veiksnius: mitybą, fizinį aktyvumą. Jomis remsis kasdieniniame gyvenime. Ilgųjų pertraukų metu vyks vaikų joga. Ketvirtų klasių mokiniai veiklomis „Aš tavo didysis brolis, sesė“ pirmų klasių mokiniams padeda lengviau adaptuotis mokykloje, jaustis emociškai saugiems. Ikimokyklinių įstaigų priešmokyklinių grupių vaikai dalyvaudami įvairiose veiklose kartu su mokyklos mokiniais bendraus ir bendradarbiaus kartu. Ikimokyklinių įstaigų ugdytiniams Pradinė mokykla taps žinoma. Tai turės įtakos renkantis mokyklą. Bendradarbiavimas tarp ikimokyklinių įstaigų, soc. partnerių tęsis ir pasibaigus projektui.
Draugystės tiltai
3c kl. mokiniai mokyklos socialinės pedagogės iniciatyva lankėsi Panevėžio kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinėje mokykloje, kur susitiko su šios mokyklos mokiniais bei darbuotojais. Draugiški, bendri užsiėmimai bei žaidimai prasidėjo nuo minčių lietaus. Tolerancija – kas tai? Visiems išsisakyti ir suprasti vieniems kitus labai padėjo gestų kalbos vertėja. O bendrauti, draugauti teko dar ir porose gaminant šių metų tolerancijos simbolį – žibintą bei žaidžiant žaidimus. Po draugiško pasibuvimo būryje Pradinės mokinių laukė gestų kalbos pamokėlė, kurią pradėjo šios mokyklos direktorė Danutė Kriščiūnienė pasveikindama atvykusius svečius. Pamokos metu, kurią vedė visiškai negirdintis, bet kalbėti galintis mokytojas Vilius Glušokas, ne tik daug sužinota, pasimokyta gestų abėcėlė, bet ir gestų pagalba išmokta pasakyti savo vardą. Na, o išvyka užbaigta ekskursija, pažintimi po mokyklą. Grįžus į savo mylimą Pradinę visi noriai dalinosi išvykos įspūdžiais, aptarė kam gi reikalinga gestų kalba, kuo ji svarbi mums – girdintiems. Ir dar pavyko išsiaiškinti, kad aplankytos mokyklos simbolis – sraigė! Tikimės, kad tolerancija bei jos supratimas gyvuos ir širdelėse, ir kasdieniniame gyvenime.
Neigiamų socialinių veiksnių prevencijos projektas „Esu kitoks“
Mokytoja Audronė Gubistienė ir socialinė pedagogė Lina Seferoglu
ŠOKIŲ RINGAS 2023
Gegužės 11 d. įvyko didžiulė šokio šventė „Šokių ringas“. Dalyvavo visi 1-4 klasių mokiniai. Mažieji šokėjai ilgai ruošėsi, repetavo, dėliojo šokio žingsnelius. Salėje sklido muzikos garsai, spalvos, jauduliukas veiduose, šypsenos ir šokio nuotaikos. Komisija, jaukiai įsitaisiusi tarp balionų ir vaikų, atidžiai stebėjo šokėjus, vertino drausmę, estetinę išvaizdą (stilių, originalumą), šokio atlikimą, pastangas.
SVEIKINAME:
- 1 KLASIŲ
GERIAUSIA ŠOKIO KLASĖ – 1C KLASĖ
GERIAUSIA ŠOKĖJA – ELIJA DUŽINAITĖ
GERIAUSIAS ŠOKĖJAS – PATRIKAS IR ROKAS GURSKIAI
- 2 KLASIŲ
GERIAUSIA ŠOKIO KLASĖ – 2C KLASĖ
GERIAUSIA ŠOKĖJA – MĖTA TIŠKEVIČIŪTĖ
GERIAUSIAS ŠOKĖJAS – LUKNIUS STANKEVIČIUS
- 3 KLASIŲ
GERIAUSIA ŠOKIO KLASĖ – 3B KLASĖ
GERIAUSIA ŠOKĖJA – MELISA MONTVILAITĖ
GERIAUSIAS ŠOKĖJAS – MANTAS PAŠILIS
- 4 KLASIŲ
GERIAUSIA ŠOKIO KLASĖ – 4B KLASĖ
GERIAUSIA ŠOKĖJA – VIKTORIJA ŽIGELYTĖ
GERIAUSIAS ŠOKĖJAS – SERGEJUS URBONAS
- PASKATINAMIEJI PRIZAI
3C KL. ARIANA BURNECKAITĖ
4B KL. EMILIS ŽELNYS
4C KL. DŽIUGAS VERKULEVIČIUS
Dėkojame visiems mokiniams, mokytojams už geranoriškumą, dideles pastangas ir gerą nuotaiką. Tikimės, kad šis renginys taps mūsų mokyklos tradicija. JŪS ESATE VISI ŠAUNŪS IR NUOSTABŪS!!!
Neigiamų socialinių veiksnių prevencijos projektas „Esu kitoks“
Su pagarba, šventės rengėjai Valentina Suleimanova ir Lukas Bakanavičius
Gegužės 17 d. Pradinėje mokykloje vyko „OLIMPINĖ DIENA 2023“
Visų klasių mokiniai, mokytojai dalyvavo Panevėžio futbolo akademijos stadione vykusioje sporto, šokio dienoje. Mokiniai šoko, dalyvavo estafetėse, žaidė futbolą.
Neigiamų socialinių veiksnių prevencijos projektas „Esu kitoks“
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Dalia





















Saulės įkrovimas
Vieną kovo 30 d. Knygų draugai atsikėlė ir už lango pamatė daug sniego… Ką daryti? Ogi, kartu su ežiuku ėjome ieškoti saulės. SURADOM, PAGAVOM! O kad šilčiau, skaisčiau ir ilgiau šviestų,
dar ir įkrovėme baterijas žalsvais gelsvais elementais….
Pavasariniai linkėjimai nuo mūsų visų KD!!
Neigiamų socialinių veiksnių prevencijos projektas „Esu kitoks“ finansuojamas Panevėžio miesto savivaldybės.
Vaikų joga
1b ir ic klasių mokiniai dalyvavo jogos užsiėmimuose. Vaikai kupini energijos, entuziastingai juda, jiems sunku ilgai išbūti vienoje padėtyje. Dėl šių priežasčių vaikų joga yra kiek kitokia. Užsiėmimai skirti koordinacijai, kūno lankkstumui ir taisyklingam kvėpavimui lavinti. Skatina vaikus pasitikėti savimi ir moko ematijos kitiems, leidžia vaikams atsiskleisti ir išmokti valdyti savo emocijas. Daugiau atsipalaidavimo ir juoko!
Neigiamų socialinių veiksnių prevencijos projektas „Esu kitoks“ finansuojamas Panevėžio miesto savivaldybės.
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Dalia Dausienė
Vaišiname Lietuvą puodeliu arbatos
Šventės ir sveikinimai tęsiasi! Kovo 23 d. Knygų draugai, aptardami arbatos gėrimo mandagų elgesį, skaitė K. Kasparavičiaus istoriją „Arbatos klubas“ ir kūrybinėse dirbtuvėlėse gamino puodelį. Jame ne tik garavo, bet ir kvepėjo žolelių arbata. „Kartą Knygų Draugai pakvietė Lietuvą išgerti arbatos. Kompanija susirinko gana marga…“








Pagaliau finišas!!!!!!!!!
Gruodžio 16 d. mūsų mokyklos komanda Elija, Tėja, Liepa, Sofija, Marta, Amelija, Gabija su mokytoja Audrone Gubistiene ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui Dalia Dausiene robotikos centre „RoboLabas“ dalyvavo baigiamajame iniciatyvos „Pamokos matuojasi Panevėžį: iššūkių serija“ renginyje. Mokiniai pristatė AB „Panevėžio energija“ iššūkį „Kaip taupyti šilumą?“. Šis iššūkis subūrė visą pradinės bendruomenę ieškojimams ir eksperimentams. Tiek klasėse, tiek namuose, šeimose vyko intensyvi, kūrybinė veikla. Tėveliai, mokiniai, mokytojai ieškojo būdų, kaip taupyti šilumą. Vienų ieškojimai – statistiniuose skaičiavimuose, kitų – paruoštuose informacinėse pateiktyse, trečių užfiksuota nuotraukose, dar kitų – piešiniuose ar sukurtuose maketuose. Buvo priimtas sprendimas – sukurti vieną filmuką, kuriame mokiniai vaizdžiai parodytų, kokie yra šilumos taupymo būdai. Mažuosius aktorius filmavo ir filmuką kūrė Saulės ir Vakario tėtis Tomas Krisiūnas.
Gruodžio 16 d. mokyklos komanda robotikos centre „RoboLabas“ pristatė 2 filmukus „Kaip taupyti šilumą Panevėžio pradinėje mokykloje?“ ir 3c klasės tėvelių atrastą taupymo būdą „Šilumą kuriame apsikabindami“. Mokinių pristatymai buvo sutikti gausiais aplodismentais ir šypsenomis. Mūsų mokyklos iššūkio pristatymas laimėjo KŪRYBIŠKIAUSIO SPRENDIMO nominaciją.
Ačiū visai mokyklos bendruomenei, kuri aktyviai dalyvavo šio projekto sprendimų ieškojimuose.
Visų jūsų dėka už iššūkio „Kaip taupyti šilumą?“ pristatymą MOKYKLOS MOKINIAI LAIMĖJO NEŠIOJAMĄ KOMPIUTERĮ IR JBL KOLONĖLĘ!!!! Dovanas mokyklos komandai įteikė Panevėžio miesto meras. Rytis Mykolas Račkauskas ir AB „Panevėžio energija“ atstovė spaudai Daiva Paulauskienė.
Gautomis dovanomis mokiniai galės naudotis mokyklos skaitykloje!!!!!!!!!!!
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Dalia
Būk mano draugu!
Gruodžio 7 d. mokykloje apsigyveno 15 elfų. Išdykėliai tiek pridaro netvarkos, kad net baisu! Bet…bet mokiniams jie labai patinka ir jie laukia vis kito ryto ir vis kitų išdaigų!
Olimpinis mėnuo 2022
Spalio mėnesį 1d klasės mokiniai dalyvavo projekte „Olimpinis mėnuo 2022“, kurio metu ugdė sveikos gyvensenos įpročius. Pirmokai formavo savo fizinio aktyvumo įpročius, kartu su virtuvės šefu Gian Luca Demarco gvildeno sveikos mitybos temą ir mokėsi gaminti sveikus patiekalus. Virtualaus susitikimo metu olimpietė Diana Zagainova papasakojo savo karjeros sėkmės istoriją, mokiniai analizavo video reportažą apie bendradarbiavimą. Kalbėdami apie emocinę sveikatą, pirmokai išmoko keletą užduočių, kurios gali praversti tiek pamokų, tiek pertraukų metu tinkamai išreikšti ir sureguliuoti emocijas klasėje. Mėnesį laiko pirmokai buvo aktyvesni nei įprastai, stengėsi sveikiau maitintis, suformavo dar geresnius tarpusavio santykius bei geriau reguliavo savo emocijas. Už dalyvavimą projekte mokiniai buvo apdovanoti projekto globėjos p. D.Nausėdienės ir LTOK prezidentės D. Gudzinevičiūtės padėkomis.
Mokytoja G. Zupkaitė
Projektas „Mokausi plaukti ir saugiai elgtis vandenyje“
Tarptautinis #eTwining projektas „Games of the Schools“
2022 m. sausio – balandžio mėn. mūsų mokyklos mokiniai dalyvavo tarptautiniame eTwining projekte „Games of the Schools“. Pagrindinis mūsų dalyvavimo projekte tikslas – skatinti vaikus daugiau žaisti, žaidimo pagalba įveikti bendravimo, emocinius ir mokymosi sunkumus.
Projekto metu, žaidžiant tradicinius kitų šalių žaidimus, mokiniai ugdėsi savarankiškumo bei grupinio darbo įgūdžius, domėjosi kitomis kultūromis bei mokėsi taikyti WEB 2.0 įrankius. Vaikai išbandė Lenkijos, Slovėnijos, Ispanijos ir Turkijos žaidimus, atliko kūrybines užduotis, siuntė linkėjimus projekto draugams.
Psichologė Laura Liepinė, socialinė pedagogė Lina Seferoglu, mokytoja Birutė Kolinienė
https://fb.watch/cZJossHmyt/
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS NEIGIAMŲ SOCIALINIŲ VEIKSNIŲ PREVENCIJOS PROJEKTAS „GALIU BŪTI KITOKS III“
Projekto tikslas – ugdyti mokinių emocinį intelektą organizuojant bendrumo jausmą skatinantį prasmingą užimtumą.
Uždaviniai:
- Saugoti ir stiprinti fizinę bei psichinę vaiko sveikatą, puoselėti jo prigimtį, tenkinti svarbiausius poreikius: judėjimo, fizinio ir psichinio saugumo, bendravimo, pažinimo, asmeninio vertingumo, saviraiškos.
- Mokyti pozityvaus bendravimo formų.
- Tobulinti vaikų saviraišką, kūrybiškumą, kritinį mąstymą, bendravimo bei bendradarbiavimo ir komunikacinius įgūdžius.
Projekto įgyvendinimui skirta 400 eurų.
Projektinės veiklos padės įtvirtinti mokinių socialinius gebėjimus, pozityvaus bendravimo, kylančių nesutarimų sprendimo įgūdžius. Aktyvių meninės bei sportinės krypties veiklų metu vaikai mokysis tinkamai reikšti emocijas ir jausmus, prisiimti įsipareigojimus ir atsakomybę.
Socialinių – emocinių kompetencijų ugdymas, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžių tobulinimas gerins mokyklos mikroklimatą – bus kuriami pozityvūs tarpusavio santykiai, gerės mokinių fizinė ir psichinė sveikata. Mokyklos bendruomenė turės žinių apie emocinę sveikatą ir ją palaikančius ir sveikatą stiprinančius veiksnius: mitybą, fizinį aktyvumą. Jomis remsis kasdieniniame gyvenime. Ilgųjų pertraukų metu vyks vaikų joga. Veiklų „Aš tavo didysis brolis, sesė“ pirmų klasių mokiniai padedant ketvirtų klasių mokiniams, lengviau adaptuosis mokykloje, jausis emociškai saugūs. Ikimokyklinių įstaigų priešmokyklinių grupių vaikai dalyvaudami įvairiose veiklose kartu su mokyklos mokiniais bendraus ir bendradarbiaus kartu. Ikimokyklinių įstaigų ugdytiniams pradinė mokykla taps žinoma. Tai turės įtakos renkantis mokyklą. Bendradarbiavimas tarp ikimokyklinių įstaigų, soc. partnerių tęsis ir pasibaigus projektui.
Projekto veiklos
Jogos pamoka
Stalo žaidimų popietės „Žaidžiu ir draugą kviečiu“


Diena „Meilė vaikšto keturiomis kojomis“
Virtuali piešinių paroda „Tu man vis dėlto draugas“
Labai džiaugiamės praėjusiais metais užsimezgusia draugyste su Mykolo Karkos pagrindine mokykla. Draugystę stipriname vykdydami bendras veiklas. Artėjant vasaros atostogoms pakvietėme vaikus dalyvauti Panevėžio miesto savivaldybės administracijos finansuojamų neigiamų socialinių veiksnių prevencijos projektų Panevėžio Mykolo Karkos pagrindinės mokyklos „Žengiu teisingu keliu“ ir Panevėžio pradinės mokyklos „Galiu būti kitoks III“ bendroje veikloje – virtualioje piešinių parodoje „Tu man vis dėlto draugas“.
Kviečiame pasidžiaugti mokinių darbais.
„Tu man dar esi berniukas, panašus į šimtą tūkstančių kitų berniukų. Aš tau esu lapė, panaši į šimtą tūkstančių lapių. Bet jei tu mane prisijaukinsi, mudu būsime vienas kitam reikalingi. Tu man tada būsi vienintelis pasaulyje. Aš tau būsiu vienintelė pasaulyje” – Antoine de Saint-Exupery
Panevėžio pradinės mokyklos socialinė pedagogė Lina seferoglu ir Mykolo Karkos pagrindinės mokyklos socialinė pedagogė Jolanta Matiukė
Veikla „Širšių lizdas“
Gegužės 31 d. trečios klasės mokinių laukė Panevėžio miesto savivaldybės neigiamų socialinių veiksnių prevencijos projekto „Galiu būti kitoks III“ veikla „Širšių lizdas“. Ji vyko Skaistakalnio parke. Mokyklos mokinių mylima savanorė Akvilė Svidraitė kartu su pavaduotoja ugdymui Dalia pasiūlė mokiniams pažaisti interaktyvų orientacinį žaidimą „Ar žinai?“. Devynios komandos su mokytojais, mokytojų padėjėjais, švietimo pagalbos specialistais ieškojo užduočių stotelių naudodamiesi programėle Actionbound. Mokiniai turėjo atsisiųsti programėlę į savo telefonus. Telefonais skanavo paruoštus QR kodus ir atliko įvairias užduotis: ieškojo žmogaus sukurtų statinių, gamtos objektų, dėliojo dėliones iš gamtinės medžiagos, tobulino šunų vedžiojimo parke taisykles, fotografavo nuostabią parko gamtą. Visoms komandoms grįžus į paskutinę stotelę, vyko refleksija. Mokiniai vienbalsiai nutarė, kad svarbiausia tokiose veiklose draugystė ir komandinis darbas. Veiklų metu ugdė skaitmeninio raštingumo, mokėjimo mokytis kompetencijas.
Panevėžio miesto savivaldybės neigiamų socialinių veiksnių prevencijos projektas „Galiu būti kitoks III“
Programa “Didysis – mažasis draugas”
Ar ketvirtokas pasiruošęs tapti savanoriu? Per šiuos metus bandėme atsakyti į šį klausimą dalyvaudami „Didžiojo – mažojo draugo“ projekte. Ketvirtų klasių moksleivius pakvietėme tapti savanoriais ir skirti laiko auginant draugystę, bendradarbiavimą, atsakomybę ir šaunų pavyzdį mažajam draugui. Šiais mokslo metais didžiosiomis draugėmis ryžosi tapti 4a kl. Liepa Ragauskaitė, 4b kl. Marija Grybaitė, Kamilė Kisieliūtė, Rožė Grinkevičiūtė, Mia Mockapetrytė, 4 c kl. Elija Grigaliūnaitė, Gintarė Taruškaitė, Nikoleta Anagnostou, Patricija Pukytė, Tėja Talalaitė ir Smiltė Aleliūnaitė. Mergaitės įsipareigojo bent kartą į savaitę skirti laiko pažaisti, pasikalbėti, padėti ar tiesiog pabūti su mažosiomis draugėmis. Jų draugystė padėjo pirmokėms sustiprėti, labiau pasitikėti savimi, bendrauti draugiškai, išmoko pasirūpinti savimi ir šalia esančiais.
Panevėžio miesto savivaldybės neigiamų socialinių veiksnių prevencijos projektas „Galiu būti kitoks III“
2022 m. balandžio 28-29 d.
2022 m. balandžio 28 d.

2022 m. sausio 28 dieną pasirašytas pagal iš Europos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 ,,Kokybės krepšelis“ kūrimas“ sutartį parengtas Panevėžio pradinės mokyklos veiklos tobulinimo planas. Planą parengė mokyklos bendruomenė, jam pritarė Panevėžio miesto savivaldybės administracija ir Nacionalinė švietimo agentūra. Įgyvendinti projekte numatytas veiklas, per dvejus metus Panevėžio pradinei mokyklai skirta 71 882 eur.
Projekto tikslas – užtikrinti kiekvieno mokinio pasiekimų ir asmeninės pažangos augimą. Tikslui pasiekti mokykla numačiusi įsigyti modernių ugdymo priemonių, aktyvinti projektinę, patyriminę veiklą, organizuoti papildomas konsultacijas mokiniams, atsižvelgiant į jų poreikius, įvesti papildomą pamoką – informacines technologijas 2 ir 3 klasių mokiniams, organizuoti aktyviąsias pertraukas. Taip pat – įrengti naujas edukacines erdves mokykloje: mokinių poilsiui, aktyviam mokymuisi, modernizuoti Atradimų klasę, įrengti IT klasę, sensorinį nusiraminimo kambarį, emocinės iškrovos erdvę, kieme – papildomą lauko klasę bei treniruoklius mokinių fiziniam aktyvumui skatinti; tobulinti mokytojų dalykines kompetencijas, bendradarbiaujant su kitomis Lietuvos pradinėmis mokyklomis, mokantis vieniems iš kitų.
Pasibaigus projektui tikimės turėti ne mažiau nei 3 procentais išaugusius mokinių pasiekimus, taip pat – mūsų mokytojų sukurtą integruoto mokymo programą 2-3 klasių mokiniams ,,Išmanus pradinukas“, integruotų pasaulio pažinimo pamokų 1-4 klasėms aprašų banką Atradimų klasei, atnaujintas edukacines erdves ir daug sėkmingų ir laimingų mokinių!
Projekto pradžia – 2022 m. II ketvirtis, pabaiga – 2023 m. III ketvirtis
Labai džiaugiamės šia galimybe ir nekantraujame pradėti pokyčius!
Direktorė Kristina Žaltauskienė
Mokykla dalyvauja projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“.
Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą.
Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.
Projekto partneriai:
visos šalies savivaldybės, kurių tarybos yra mokyklų steigėjai;
valstybinės mokyklos: Kauno dailės gimnazija, Kauno Juozo Naujalio muzikos gimnazija, Klaipėdos Eduardo Balsio menų gimnazija, Panevėžio Vytauto Mikalausko menų gimnazija, Kalesninkų Mykolo Rudzio pagrindinė mokykla, Šalčininkų Lietuvos tūkstantmečio gimnazija, Turgelių „Aistuvos“ gimnazija, Šiaulių Sauliaus Sondeckio menų gimnazija, Nacionalinė Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokykla, Vilniaus „Šaltinio“ pagrindinė mokykla, Vilniaus lietuvių namai, Buivydiškių pagrindinė mokykla, Eitminiškių gimnazija, Juodšilių „Šilo“ gimnazija, Lavoriškių gimnazija, Riešės gimnazija.
Projekto įgyvendinimo metu vykdomos šios veiklos:
gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas;
gamtos ir technologinių mokslų mokymui įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas.