PANEVĖŽIO PRADINĖS MOKYKLOS
NEFORMALIOJO ŠVIETIMO BŪRELIAI 2020-2021 M.M.
Būrelio pavadinimas
Klasės |
Būrelio aprašymas | Būrelio mokytoja vardas, pavardė |
Molio meistreliai
1-4 klasės 2 val./sav. |
· Keramika skatina gebėjimą pastebėti ir išgyventi grožį. Lavina jutimus ir skonį. Kūrybinė veikla sužadina vaikų vaizduotę ir ugdo gebėjimus formos kalba reikšti asmeninę patirtį. | Zita Nefienė |
Sportas
3-4 kl. 2 val./sav. |
Sporto pagalba vaikai užsiėmimų metu išmoksta atkakliai siekti tikslo, laikytis sąžiningos konkurencijos principų, gerbti komandos draugus, tobulėti individualiai ir būnant komandos dalimi, ugdo kantrybę ir pasitikėjimą savimi, atsakingumo jausmą.
|
Gintaras Burčikas |
Saviraiškos studija
„Mano spalvotas pasaulis“ 3-4 klasės 1 val./sav. |
Būrelis skirtas ugdyti mokinių kūrybiškumą bei estetinį ir meninį suvokimą, taikant skirtingas dailės technikas bei supažindinant mokinius su garsiais menininkais ir jų darbais.
Čia: · Lavinama vaizduotė ir meniniai gabumai, · Skatinamas kūrybiškas mąstymas, · Supažindinama su šiuolaikiniais menininkais ir jų darbais, · Mokomasi dirbti grupėje ir individualiai, · Supažindinama su įvairiomis dailės technikomis, · Nagrinėjami, aptariami ir interpretuojami žymiausi pasaulio menininkai bei jų kūryba, · Mokomasi naudoti pagrindines dailės sąvokas, Ugdoma pagarba savo ir kitų kūrybai, taip pat mokomasi vertinti savo bei kitų darbus. |
Vija Dilienė |
Jaunųjų matematikų akademija
4 klasės |
Jei tu myli matematiką ir norėtum su ja dar labiau susidraugauti, esi laukiama(-as) Jaunųjų matematikų akademijoje. Ką veiksime? Spręsime ir aiškinsimės sunkesnius uždavinius, braižysime, modeliuosime, ieškosime būdų, kaip sau palengvinti matematikos mokymąsi. | Laimutė Žukauskienė
4a klasė 1 val./sav. |
Aušra Butkevičienė
4b klasė 1 val./sav. |
||
Audronė Gubistienė
4c klasė 1 val./sav. |
||
Sigita Skrickienė
4d klasė 1 val./sav. |
||
Saviraiškos studija „Žaidimai ir atradimai“ 1-2 kl. 1 val./sav.
|
· Plėtosime kiekvieno mokinio kūrybinius sugebėjimus, svarbą išsaugoti poreikį ir gebėjimą drąsiai ir laisvai vaizduoti savo įspūdžius, išgyvenimus įvairiomis technikomis ir priemonėmis.
· Skatinsime vaikus pasitikėti savo kūrybinėmis jėgomis, nebijoti kurti bei reikšti savo emocijas. · Ugdysime vaikų estetinį suvokimą ir plėsime grožio sampratą jo aplinkoje. · Mokysimės kurti, bendrauti kolektyve, dirbti grupelėse. · Drąsinsime, skatinsime eksperimentuoti, ieškoti įdomių raiškos sprendimų. |
Daiva Zakarauskaitė |
Linksmieji muzikantai
1-4 klasės 2 val./sav. |
Tikslas – sukurti optimalias sąlygas vaikų muzikinių gabumų plėtotei.
Uždaviniai: · turtinti vaikų muzikinės veiklos patirtį; · ugdyti elementarius muzikavimo įgūdžius; · sukurti prielaidas vaikų garsinei ir elementariai muzikinei kultūrai; · ugdyti vaikų muzikinį intelektą bei jausmų kultūrą; · ugdyti bendrąją elgesio kultūrą scenoje, koncertų ar pasirodymų metu. |
Vidas Klišys |
Teatro studija
Nenuorama“ 1-4 klasės 1 val./sav. |
Ką gali veikti teatro būrelyje?
· Čia gali savo silpnybes paversti privalumais; · Atrasti kūrybos džiaugsmą improvizuojant; · Turi galimybę išlaisvinti savyje tūnantį „žvėrį“ ir susidraugauti su juo; · Svajonės suvaidintos scenoje paprastai turi galimybę realizuotis gyvenime; · Puikus šansas meluoti be jokios sąžinės graužaties; · Atrasti savyje gyvenančias skirtingas asmenybės puses, jas kurti, tobulinti. |
Rita Marcinkevičienė |
Sportuojame – sveikai gyvename
1-2 klasės 1 val./sav. |
Programos tikslas – sudominti kuo daugiau mokinių organizuota popamokine veikla bei stiprinti mokinių sveikatą, siekant, kad jie ugdytųsi reguliarų sportavimo poreikį.
Uždaviniai: · mokytis ir tobulintis individualius ir komandinius žaidimų technikos veiksmus; · lavintis kamuolio metimo ir gaudymo įgūdžius; · pravesti tarpklasines varžybas; · dalyvauti mokyklos bendruomenės sportinėse varžybose ir renginiuose; · ruošti mokyklos komandą miesto ir šalies varžyboms. |
Vida Jurgaitienė |
Gamtos tyrimų ir bandymų būrelis
„Aš – tyrėjas“ 1 klasės 1 val./sav. |
Būrelio tikslas – žadinti mokinių norą tyrinėti, patirti atradimų džiaugsmą atliekant eksperimentus.
• Diskutuojame sveikos gyvensenos temomis, samprotaujame, o iškilusias problemas įrodome bandymais. • Vaikai su džiaugsmu kaupia patirtį, atlieka tyrimus individualiai, mokosi diskutuoti porose, grupėse. • Eksperimentuojame ir gamtoje. O kūrybiniais bandymais ugdomės sumanumą. Programoje: oras, vanduo, žemė, sniegas, uraganai ir kiti gamtos reiškiniai; Maistas ir skysčiai; Pojūčiai; Žmogaus kūnas; Jėgos; Įvairios medžiagos – metalas, plastikas ir kita. Per bandymus, vaikams suprantama kalba, įdomus ir spalvingas tampa visas mus supantis pasaulis.
|
Dalia Dausienė |
Knygų draugai
1-4 klasės 1 val./sav. |
Plėtosime kiekvieno mokinio norą pažinti knygas, domėtis knygų autorių gyvenimu. Mokinių laukia linksmos pažintys su knygų veikėjais. | Indra Motekaitienė |