Kovo 22 d. – 25 d. 4a klasės mokiniai atliko patirtinę / taikomąją matematikos ilgalaikę užduotį. Apsilankę SEB banke mokiniai sužinojo, kokias paslaugas gauna klientai, pamatė ir suprato, kokios saugumo priemonės naudojamos banko patalpose, kaip veikia skambučių centras. Pinigų atsiradimo istorija priminė, kad žmonės nuo senų laikų naudojo įvairius atsiskaitymo būdus, kurie dažnai nebuvo patogūs, pvz., atsiskaitymas akmenimis. Mokiniai komandose atliko užduotį „Poreikis ar noras?“. Sužinojo, kad norint sutaupyti, padeda paprasta PSS taisyklė – pirmiausia sumokėk sau. Kiek beturėtum pinigų, 10% pasilik, atidėk. Dabar vis mažiau atsiskaitoma grynaisiais ir vis daugiau – banko kortelėmis, t.y. virtualiais pinigais. Kadangi daugėja pradinukų, atsiskaitančių banko kortelėmis, mokiniai atliko kūrybinę užduotį – kūrė banko kortelių dizainą. Artėjant pavasario atostogoms, klasėje atlikome užduotį „Atostogų finansai“. Situacija: tėvai išvyksta ir negrįš savaitę, palieka 100 eurų. Mokiniai planavo, kaip paskirstys pinigus, numatė, kur pirks maisto produktus, prisiminė, kad reikės pasirūpinti ir augintiniu, tikėjosi, kad galės ir pramogauti. O dar reikia sutaupyti! Atlikdami užduotis gilino pažinimo, kūrybiškumo, komunikavimo kompetencijas.
Mokytoja Birutė