Spalio 4–6 dienomis 3a klasės mokiniai matematikos pamokose iškėlė klausimą: ar mokyklos kieme yra daugiau simetriškų ar nesimetriškų objektų? Siekdami atsakyti į šį klausimą, vaikai rinko informaciją, analizavo duomenis ir nustatė objektų simetrijos ypatumus. Mokiniai mokėsi atpažinti simetrijos ašį ir įvertinti, kokią vietą simetriški bei nesimetriški objektai užima aplink mus. Mokiniai ne tik tyrinėjo, bet ir vaizdžiai pavaizdavo savo atradimus. Surinktus duomenis jie pateikė diagramomis, pristatė klasės draugams bei mokėsi formuluoti išvadas. Praktinės veiklos metu mokiniai pasinėrė į kūrybą ir eksperimentus: naudodami Lego kaladėles bei magnetines kaladėles, jie konstravo simetriškus ir nesimetriškus kūrinius, o pasitelkę dažus – kūrė spalvingus simetriškus piešinius. Šie užsiėmimai leido mokiniams ne tik vizualiai suprasti simetrijos principus, bet ir įsitraukti į kūrybinį bei mokslinį procesą. Matematikos, dailės ir technologijų pamokų metu mokiniai ugdė gebėjimą analizuoti, lavino kūrybiškumą, erdvinį suvokimą. Analizuodami aplinką – mokyklos kiemą, mokiniai gilino matematikos žinias, o apibendrindami duomenis – mokėsi juos struktūruoti ir interpretuoti.
Mokytoja Edita